Захоплююча еволюція ігрових комп'ютерів за 5 хвилин

Мало хто з геймерів сучасності замислюється, але перший ігровий комп'ютер, яким вважається Nimatron, був більше трьох метрів заввишки і мав відповідну вагу. Винайдений фізиком-ядерником Едвардом Кондоном, він дебютував в 1940 році на Всесвітній виставці в Нью-Йорку, де викликав сенсацію - люди шикувалися в чергу, щоб кинути виклик машині.

З тих пір ігрові комп'ютери пройшли довгий шлях, ставши значно менше книжкової шафи. Вони навіть далеко обігнали громіздкі настільні ігрові ПК, які домінували на ринку всього кілька років тому, завдяки таким брендам, як Micro-Star International, які просунули ігрові ноутбуки в нову еру портативної потужності. Ноутбук MSI став органічним поєднанням продуктивності і стилю. Так яким же був цей шлях?

Зменшення розмірів (1960-ті - 1970-ті роки)

Майже через 30 років після Німатрона доктор Ральф Баєр створив «The Brown Box», 16-дюймову штуковину, яка підключалася до телевізора і грала в пінг-понг і шашки. Гігант електроніки Magnavox побачив потенціал і представив пристрій на ринку в 1972 році під назвою Magnavox Odyssey. За три роки було продано понад 300 000 одиниць - скромний успіх, але чітко вказує на велике майбутнє електронних ігор.

Знаменитий Atari 2600 був випущений незабаром після цього, в 1977 році. Він коштував 199 доларів (840 сьогодні) і міг похвалитися відмінним на той момент процесором з частотою 1,19 МГц і 128 байтами ОЗУ. Це була перша домашня система з джойстиками і змінними картриджами. Продажі різко зросли після випуску Space Invaders в 1980 році, і сотні ігрових компаній народилися на хвилі цього успіху. Почалася золота лихоманка в пошуках наступної ігрової системи.

Розквіт комп'ютерних ігор (1970-ті - 1980-ті роки)

Ігри перемістилися з консолей на настільні комп'ютери з випуском культових Apple II (1977) і Commodore 64 (1982). Apple II привів до повального захоплення домашніми комп'ютерами: 8-бітний процесор з тактовою частотою 1,023 МГц і 4 КБ оперативної пам'яті став доступний за +1298 доларів (сьогодні це 5500 доларів).

Commodore 64, названий так через приголомшливих на той момент 64 КБ ОЗУ, зробив домашні комп'ютери доступними, ставши недорогою альтернативою Apple II - 595 доларів на момент випуску, і дозволив розмістити десятки культових ігор.

Ігри стають витонченішими (1980-ті - 1990-ті роки)

Консольні ігри стрімко розвивалися протягом 80-х завдяки величезній популярності Nintendo Entertainment System (NES) - запущеної в США в 1985 році, і 16-бітної Genesis Sega, яка вразила розуми, коли вона була запущена в 1989.

Революція в галузі комп'ютерних ігор також продовжилася: процесори збільшили швидкість до 32 біт, а графічні карти нового покоління, такі як NVIDIA NV1, дозволили розробникам розширити ігрові можливості. Почали з'являтися ігрові ноутбуки, але вони були, як свинцеві, і коштували до 8000 доларів (14000 на сьогодні).

Ера доступності (2000-ті роки - теперішній час)

Компанія MSI стала піонером в області ігрових ноутбуків, випустивши свій GX600 в 2007 році. Рецензенти високо оцінили поєднання елегантного дизайну з процесором з турбонаддувом і яскравим дисплеєм. Успіх спонукав MSI присвятити себе розробці ще більш привабливих і стильних машин.

Наступним кроком став ноутбук MSI GS60 Ghost. Представлений в 2014 році, це був один з перших ноутбуків з потужною графічною картою в тонкому і легкому корпусі. При ціні в 1699 доларів це також знаменувало початок нової ери доступності.

Сьогодні компанія продовжує розсовувати кордони портативних пристроїв, пропонуючи ноутбуки, створені для сучасних геймерів. І GS66 Stealth, GE66 Raider і GE76 Raider виводять ігри на наступний рівень завдяки новим опціям, включаючи графічну карту NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER, процесор Intel Core i9 10-го покоління, потужні батареї 99,9 Вт / год і дисплей з частотою оновлення 300 Гц.

Ігри пройшли довгий шлях з часів масивного Німатрона доктора Кондона - вам більше не потрібен навантажувач для транспортування ігрового пристрою, а сучасні тонкі як бритва ноутбуки володіють більшою потужністю, ніж гігантські установки всього 10 років тому. Якщо минуле є натяком, то можна очікувати набагато більшої ігрової потужності в найближчому майбутньому.

Comments