Як Хмельницький показали у тревел-проєкті “Вдома краще”

Хмельницький — чарівне, зелене, затишне місто. У обласному центрі немає великої кількості пам’яток архітектури, туристичних локацій. Але не дивлячись на це хмельничани дуже люблять свій Хмельницький. Але як його оцінюють гості? Погляд “з боку” показали у тревел-проєкті “Вдома краще”. Український ведучий та мандрівник Женя Синельников разом з командою побували у Хмельницькому та показали на всю країну велич та красу Хмельницького. Деталі читайте на сторінках сайту khmelnytskyi-trend.in.ua з посиланням на “Є”.

Місто, яке починає розвиватися 

Євген Синельников — ведучий, мандрівник, який побував у 110 країнах світу вирішив завітати до Хмельницького. Він з командою почали подорожувати Україною та знайомити глядачів із містами України. Побував Женя і в нашому рідному місті.

Синельников вирішив запитати місцевих жителів, щоб йому подивитися в Хмельницькому. Хмельничани запропонували популярному ведучому пройтися “стометрівкою”, відвідати парк Чекмана, прогулятися набережною.

Потрібно зазначити, що мандрівнику не надто сподобалася хмельницька набережна. Парк йому здався великим, проте не затишним. Він зазначив, що місту не вистачає старих віконних будівель, але натомість є нові будинки. Саме тому Хмельницький — це місто майбутнього, яке тільки починає розвиватися. 

Фігури Мазура — туристичний магніт 

А ось що, дійсно, вразило Женю Синельников, то це фігури Мазура. Ведучий наголосив, що фігури це “туристичний магніт”, який може притягувати мільйони туристів. Адже роботи Миколи Мазура цікаві, незвичні. Найголовніше те, що металеві фігури зроблені з металобрухту, тобто, зі сміття. Ці роботи потрібно берегти, цінувати, а не писати на них надписи. А ще мандрівник порадив робити магніти на цю тематику та зробити їх “фішкою” обласного центру.

Також відомого гостя вразив хмельницький блошиний ринок. Євген навіть придбав речі на суму – тисяча триста гривень. За ці кошти ведучий купив портрет, ваги, тридцять вінілових платівок, чотири фотоапарати, нічник-світильник, монетки. Він зізнався, що людям, які люблять старовині речі, необхідно приїжджати у Хмельницький. Купувати цінні екземпляри в Хмельницькому, а потім за шалені гроші продавати в Нью-Йорку.

Додамо, ведучий також відвідав відомий речовий ринок, єдиний в Україні пам’ятник Барону Мюнхгаузену. Крім того, скуштував найдешевший та найдорожчий борщ. 

Відбулася зустріч Євгена з супергероєм з обласного центру — Хмельменом. Супергерой розповів, що він бореться зі злом у місті. Він вираховує тих хто:

  1. Каже “Хмельницьк” замість Хмельницький.
  2. Поводиться некультурно.
  3. Смітить.
  4. Злословить.

Хмельницький — “прищавий школяр”

Прогулявшись обласним центром Євген дійшов до висновку, що Хмельницький йому схожий на “прищавого школяра”. Ведучий подорожував українськими містами та про кожний обласний центр у нього склалося своє враження. До прикладу, Харків асоціюється у Синельникова з містом-студентом, містом-хіпстером. Вінниця — це господар, де все має бути ідеально. Запоріжжя — місто-роботяга. А ось наше місто — це школяр у якого ще все попереду, адже він лише на старті свого життєвого шляху.

Додамо, що проєкт “Вдома краще” запустили на YouTube у 2018 році. Популярний ведучий та мандрівник подорожував українськими містами та показував глядачам “родзинки” та маловідомі місця обласних центрів та невеликих містечок. 

Євген зазначив, що кожного разу коли повертався з якоїсь країни задавав собі питання: як Україна виглядає очима туристів?  Згодом ведучий дійшов до висновку, що українці самі не знають України. 

Сподіваємося, наш матеріал був для вас пізнавальним і ви зробили відповідні висновки.

Comments

.,.,.,.