Home Blog

Костюм для фітнесу: приміряйте ідеальну версію себе

0

Fitness – походить від “Fit”, що означає “бути в хорошій формі”. Цей вид фізичної активності спрямовано підтримку якісної фізичної форми. Саме він дозволяє почуватися найкомфортніше, адже основні правила таких тренувань: помірні навантаження, достатня кількість відпочинку, правильне харчування. Дотримання цих пунктів може повністю змінити вас, ваше мислення, спосіб життя та весь ваш світ.

Чи пам’ятаєте ви, як виходили зі спортивного залу та відчували якесь почуття щастя, легкість, могутності? Це все завдяки тому, що під час навантажень тіло виробляє дофамін, кров збагачується киснем, ви починаєте проходити більш важкі випробування, завдяки чому розумієте здібності свого організму.

Для того щоб з великим бажанням вирушати на тренування, а також не отримувати травми і не завдавати їх іншим, необхідно подбати про свій одяг та екіпірування.

Воно має набагато більше значення, ніж вам здається. Адже коли ви надягаєте топ, тайтси, кросівки, і дивитеся на себе в дзеркало, ви отримуєте величезну мотивацію від відображення. Правильно підкреслені стегна, груди, ноги, спина – все це неймовірно красиві частини тіла, які є вашими перевагами.

Головний пункт, який потрібно враховувати при ретельному відборі – це ваш комфорт. Не варто купувати товари, які сковуватимуть ваші рухи, не дозволять почуватися вільно, тиснуть. Підбирайте ті фасони, що підходять вашій будові та типу фігури, ретельно вивчайте розмірну сітку.

Костюм для фітнесу з офіційного інтернет-магазину adidas стане ідеальним вибором, що прослужить вам не один рік. Професійні дизайнери та розробники марки щодня винаходять нові технології та функції для кожного товару, завдяки чому вони стають ще кориснішими та якіснішими. При правильному догляді продукція залишається функціональною та естетичною, зберігаючи всі властивості.

На сайті представлений верхній одяг, легінси, спортивні штани, світшоти та худі, футболки, костюми для фітнесу та багато іншого. Перегляньте колекції, виберіть декілька позицій і оформте замовлення за кілька кліків, після чого чекайте на доставку до свого міста.

Офіційний інтернет-магазин adidas запропонує багатий асортимент, можливість отримати розсилку про свіжі новини бренду, знижку після реєстрації і так далі. Скористайтеся всіма технологіями, отримайте задоволення від швидкого, практичного та приємного шопінгу. Вдалих покупок!

Як вибрати телевізор? Характеристики та перевірені бренди

0

Головними параметрами при виборі є діагональ та тип матриці, але це далеко не все, що потрібно враховувати. Які телевізори вважаються найкращими? Прості поради допоможуть мешканцям Хмельницького визначитись.

Основні характеристики

  1. Діагональ (від 19 до 110 дюймів) та тип матриці. Справді, на ці параметри варто звертати увагу в першу чергу. Від розміру екрана залежить ефект занурення.
  2. Роздільна здатність впливає на рівень деталізації зображення. Сучасний покупець фактично вибирає між Full HD та 4К.
  3. Тип підсвічування, швидкість оновлення екрана за секунду. Від останнього показника залежить динамічність сцен, що особливо важливо у відеоіграх чи під час спортивних трансляцій. Частота 60Гц – це достатній показник для перегляду більшої частини контенту. Якщо ви не плануєте грати у відеоігри, тоді можна не гнатися за максимальними показниками.
  4. Оцінка звуку, зручність та комплектація пульта, тип тюнера.
  5. Бренд. Є багато пропозицій від таких компаній: «Akai», «Ergo», «Blaupunkt», «Bravis».

Правильно підібраний, якісний телевізор характеризуватиметься довговічністю та легкістю підключення. Техніка від перевірених брендів славиться надійним складанням та використанням матеріалів високої якості. Все це впливає на термін служби телевізора.

Що ще важливо?

Більшість користувачів забувають про те, що спочатку варто визначитися з місцем встановлення. Від цього параметра відштовхуються під час вибору розміру телевізора.

Сучасні виробники пропонують цілий набір додаткових функцій. Їх присутність впливатиме на вартість. Ось кілька прикладів корисного функціоналу:

  • функція HDR, тобто розширеного динамічного діапазону. Що це дає? Глядач отримує максимально соковиту та контрастну картинку;
  • Bluetooth. Це хороша функція, якщо ви плануєте використовувати бездротові навушники або транслювати контент через мобільний пристрій.

Де вигідно придбати телевізор?

Онлайн-покупки стали незмінною частиною нашого життя. Це сучасний вибір, завдяки якому можна ще й суттєво заощадити. Так, наприклад, в інтернет-магазині ЖЖУК мешканці Хмельницького зможуть підібрати якісну та надійну техніку за доступними цінами. Основні характеристики, поради, звичайно, допоможуть у виборі, як і грамотна консультація співробітників платформи.

Роблячи онлайн замовлення в інтернет-магазині ЖЖУК, користувач обов’язково отримає гарантію. Серед більш ніж 1500 моделей ви точно зможете знайти найкращий для себе варіант.

Цікавий стартап: кав’ярня на колесах 

0

На території Хмельницької територіальної громади існує багато цікавих стартапів, які приносять своїм власникам не лише дохід, а й позитивні відгуки вдячних клієнтів. Сьогодні ми поговоримо про один з таких бізнесів, який реалізувало подружжя Колесників у місті Хмельницькому. Мова йде про кав’ярню на колесах. Це незвичний бізнес, але у цьому вся його “фішка”.  Більше про цей стартап читайте на сторінках сайту з посиланням khmelnytskyi-trend.in.ua на “Є”

Виграли грант на власну справу

Віктор та Аліна давно мріяли запустити кав’ярню на колесах, яка б курсувала вулицями Хмельницького. Допоміг їм реалізувати мрію один будівельний гіпермаркет. 

Подружжя робили ремонт в квартирі та купували все в цьому гіпермаркеті. Під час розрахунку на касі їм розповіли, що вони можуть взяти участь у конкурсі і виграти 500 000 гривень на власну справу. Віктор зізнається, що скептично віднісся до конкурсу, але все-таки вирішив спробувати. Згодом чоловік побачив себе у списках фіналістів і назад дороги вже не було. В результаті Віктор та Аліна презентували свій проєкт конкурсній комісії. Вони вказали перелік обладнання, яке необхідне для кав’ярні на колесах, розповіли яким чином будуть реалізовувати стартап. Таким чином були виграні гроші на власну справу.

Кав’ярню назвали на честь доньок 

Заклад знають у місті під назвою “Di&Yar”. Ця назва пішла від імен доньок — Діани та Ярини. Кав’ярня курсує вулицями нашого міста та продає каву, прохолодні напої, солодощі, печиво з передбаченням. Власники кав’ярні зазначають, що все зроблено з душею та любов’ю і це відчувають відвідувачі. Також гості можуть скуштувати селфі-каву. Для цього необхідно зробити селфі, відправити на кавопринтер та отримати зображення. 

Подружжя зазначає, що навіть якщо є один шанс на мільйон, то ним необхідно скористатися. Віктор та Аліна щасливі, що взяли участь у конкурсі і у них все вийшло. 

Кав’ярня на цвинтарі — ще одна незвична локація 

Ще одну оригінальну кав’ярню відкрили у 2021 році у обласному центрі. Кав’ярня розташована у приміщенні старовинного католицького монастиря. Також тут відкрили кінотеатр. 

Кафе знаходиться у церковній лавці де попити каву можна серед ікон, лампадок, релігійної літератури. Також тут можна не лише взяти каву з собою, а й посидіти за столиком. У кав’ярні панує тиша, адже музику тут не включають. 

У підвалі монастиря облаштували кінотеатр. Тут показують різні фільми. Потрібно зазначити, що у заклад приходить молодь не лише переглянути кіно та попити кави, а й навчатися. За словами студентів — це найкраще місце для дистанційного навчання. Все, тому що за перебування у закладі не потрібно платити і є безкоштовний інтернет. За каву також платить хто скільки зможе. Тут немає фіксованої ціни. Цю кав’ярню важко назвати бізнесом, адже її фінансує римо-католицька єпархія. Проте згодом цей стартап може стати популярною локацією для багатьох молодих людей. 

У місті Хмельницькому є велика кількість кав’ярень, кафе, закладів харчування. Відповідно є багато конкурентів і аби відкрити власну кав’ярню необхідно все добре обміркувати. Однозначно мати попит буде оригінальний, креативний заклад, який привабить клієнтів своїм зовнішнім виглядом, дизайном. Чим оригінальніше оформлення, концепція закладу, тим успішнішим буде стартап. Також варто вірно обрати локацію. Адже якщо у мікрорайоні працює вже 5-6 кав’ярень, то ваш бізнес може не мати бажаного прибутку.

Сподіваємося, наш матеріал був для вас пізнавальним і ви зробили відповідні висновки.

А ви вже відвідували кав’ярню на колесах чи, можливо, пили каву на цвинтарі? Чекаємо на ваші коментарі у соціальних мережах. Нам важлива ваша думка.

Успішний стартап: власну справу потрібно любити не лише за гроші

0

Успішний стартап можна створити у будь-якій сфері. Головна умова — необхідно любити те чим займаєтеся. Адже в пріоритеті має бути не лише прибуток, очі мають “сяяти” від того чим займаєтеся. Сьогодні ми поговоримо про равликову ферму, яку створила у Хмельницькій області Альона Шибунько. Як жінка створювала свій стартап читайте на сторінках сайту khmelnytskyi-trend.in.ua з посиланням на “Суспільне”.

Ідея створення стартапу 

Альона Шибунько побачила по телевізору сюжет про равликову ферму. Після цього вона загорілася ідеєю аби створити таку вдома. Перед створенням стартапу жінка відвідала навчання де її розповіли як живуть, чим харчуються равлики та взагалі як вести цей бізнес. Спершу було страшно розвивати стартап, адже було багато роботи. Необхідно підготувати поле, викопувати пні, встановити стовпи, збити дерев’яні щити, вручну розселити равликів тощо. Але за рік на фермі вже були перші відвідувачі.

Крім того, стартаперка отримала грант на відкриття власної справи і таким чином запустила равликову ферму. Потрібно зазначити, що ферма була відкрита під час карантину. Взагалі, карантин та всесвітня пандемія зруйнувала багато бізнесів. Але саме карантин допоміг равликовій фермі на Хмельниччині. Все тому, що люди шукали дозвілля, адже кінотеатри, торгові центри, заклади харчування були закритими. Хмельничани приїжджали на равликову ферму на екскурсію та аби скуштувати екзотичний продукт. Саме тоді Альона зрозуміла, що варто розвиватися в напрямку екотуризму. До речі, під час екскурсії відвідувачі можуть дегустувати страви з равликів. У жінки є рецепт приготування молюсків і вона ділиться ним якщо люди купують у них живих равликів. 

Затишок на 25 сотках землі

Равликова ферма розташована на 25 сотках землі. Але власниці ферми хотілося аби люди не лише приїжджали дивитися чи купувати равликів, а насолоджувалися атмосферою. Саме тому жінка оновила та розмалювала стару хату, зробила кілька локацій для фотосесії. Додамо, що на ділянці надзвичайно гарно і тут є можливість не лише дізнатися, як вирощують равликів, а й відпочити душею від міської метушні, автівок, загазованого повітря. Альоні вдалося зробити затишну локацію, відвідувачі діляться своїми позитивними відгуками з друзями, у соціальних мережах. 

В основному, равликів купують відвідувачі, незначну кількість молюсків купують заклади харчування.

Равликова ферма — непростий бізнес

Взагалі, равлики живуть під дерев’яними щитами, вони їдять спеціальний корм та рослини. Пані Альона зізнається, що займатися равликами не надто просто. Адже дорогі корма, мальок равлика, розхідники. Є багато дрібних моментів, які варто враховувати. В іншому випадку не вдасться виростити дорослого равлика за сезон. 

Також жінка зазначає, що для того аби бізнес розвивався необхідно вкладати у нього кошти. Не можна весь дохід класти собі до кишені, адже далі не буде нічого розвиватися. Також власниця равликової ферми вважає, що варто займатися однією справою, адже коли робиш кілька справ одночасно, то може жодна не вийти. Саме тому вона вирішила звільнитися з роботи та повністю присвятити час вирощуванням равликів. 

У 2022 році Альона думала не запускати ферму. Все через війну в країні. Але люди почали писати в соціальних мережах та просити аби ферма равликів продовжила свою діяльність. Люди хотіли приїжджати на ферму, відпочити думками від негативних новин, розвіятися. Тому жінка вирішила продовжити справу і дуже рада, що у неї активно розвивається екотуризм. У 2022 році багато відвідують равликову ферму вимушені переселенці, яким подобається таке дозвілля.

Сподіваємося, наш матеріал був для вас пізнавальним і ви зробили відповідні висновки.

Ідея для стартапу у Хмельницькій області

0

Створення стартапу — це непросте рішення. Стартап потребує багато сил, ресурсів, мотивації. А ще щоб успішно реалізувати власний бізнес необхідна хороша бізнес-ідея. Саме тому перед тим як розпочати власну справу варто добре все обміркувати. Місто Хмельницький та область славляться своїми підприємницькими жителями. У нас багато підприємців, стартаперів, компаній, які не побоялися ризикнути та почали “працювати на себе”. Сьогодні ми поговоримо про ідеї для стартапу в нашому регіоні. Більше інформації дізнайтеся на сторінках сайту khmelnytskyi-trend.in.ua.

Зелений туризм набуває популярності

Хмельницька область має велику кількість пам’яток, архітектури, красивих локацій. Саме тому стартап можна відкрити у сфері зеленого туризму. Адже ця галузь активно розвивається останнім часом. Спеціалісти зазначають, що це перспективний стартап для сільської місцевості в для цього не обов’язково мати гарний пейзаж. Навіть в самому звичайному дачному кооперативі, поруч з містом, можна облаштувати еко-кемпінг чи побудувати невеликі будиночки. А так, як у нас практично кожна територіальна громада у Хмельницькій області має пам’ятки архітектури, водойми, красиві місця, то це хороша бізнес-ідея. До прикладу, всім популярна Бакота. Це затоплене село поруч з Кам’янцем-Подільським. Тут  дивовижна природа і туристи люблять сюди приїжджати на відпочинок. Проте на Бакоті відпочивають переважно у наметах. Також мандрівники скаржаться на відсутність умов. Саме тому тут можна облаштувати невеликі будиночки чи фургончики аби бажаючі відпочили з комфортном.

Маліївці — ще одна туристична локація, яку люблять українці. Тут є красивий водоспад, палац Орловських, стародавній парк. Але мандрівники приїжджають сюди на кілька годин, а все, тому що переночувати в селі не має де. Жителі Маліївців не розуміють, що на туризмі можна заробляти. Вони краще будуть займатися сільським господарством, а не туризмом. Щоправда, виявив бажання облаштувати зелену садибу хмельничанин, який багато подорожував за кордоном. Чоловік використав будинок своїх батьків і приймає туристів. 

Але облаштування території чи будинку для туристів замало. Спеціалісти зазначають, що про вашу локацію необхідно поширювати інформацію. Простіше пишучи — рекламуйте свій заклад. Для цього необхідно поширювати рекламу у соціальних мережах, у різних пабліках, сайтах, дошках оголошень. Ну, і звичайно, не забувайте про “сарафанне радіо”. 

Пошиття одягу та аксесуарів

У місті Хмельницькому велика кількість швейних цехів. У нашому місті активно розвивається легка промисловість. Проте це не означає, що не варто розпочинати стартап у цій сфері. Якщо гарно продумати ідею, то можна розпочати власну справу та згодом отримати позитивний результат.

Вирішили розпочати стартап хмельничани Віта Бобко разом з чоловіком та подругою Олею Мороз. Ними був розроблений проєкт з виготовлення рюкзаків, які мають підсвітку. Стартапери вирішили зробити такий оригінальний та креативний рюкзак аби школярі були помітні на дорогах для водіїв. Хмельничани також взяли участь у “Битві стартаперів” та отримали на розвиток власної справи 100 тисяч гривень. 

Щось схоже може організувати кожен. До прикладу, не в усіх мікрорайонах Хмельницького є ательє де ремонтують одяг та аксесуари. Якщо у вас є хист до цієї справи, то варто подумати над цією бізнес-ідеєю. 

Сільське господарство

У Хмельницькій області активно розвивається сільське господарство. Без сумніву, це важка праця, яка потребує багато зусиль. Але все більше жителів Хмельницької області реалізують вирощену продукцію. І якщо гарно продумати стартап, то продукція користується популярністю. 

До прикладу, ще одні переможці “Битви стартапів”, які також отримали грошову винагороду, почали займатися вирощуванням мікрозелені. Подружжя орендувало приміщення площею 70 квадратних метрів та створило вертикальну ферму. У спеціальних контейнерах вирощують мікрозелень, яка є трендом серед українців. З неї роблять енергетичний напій вітграс, зелень також продають на ресторани. 

Крім овочів, зелені та фруктів у сільській місцевості можна вирощувати екзотику. У селі Гвардійське відкрили міні-ферму на якій доглядають за креветками. Свій стартап Світлана Коваль вирішила розпочати після того, як втратила роботу. Жінка довго вагалася з чого почати свою самозайнятість, проте вирішила обрати креветочний бізнес. Спершу вона знайшла необхідну інформацію, поспілкувалася з підприємцем, який вирощував креветки багато років. Далі Світлана купила басейн, мальок та розпочала свій невеличкий бізнес. Креветки купують ресторани та інші заклади харчування. За словами жінки, креветки не вибагливі у догляді. 

Ще один екзотичний стартап, який заслуговує уваги — це равликові ферми. У Хмельницькій області є кілька таких ферм. Для цього стартапери проходять навчання, купують равликів та облаштовують приміщення. Для вирощування равликів також необхідна невелика земельна ділянка. Хмельницькі бізнесмени зазначають, що равликів реалізують за кордон. 

Бізнес для душі 

Сімейні фотосесії  з кожним роком набувають популярності. Хмельничани бажають зафіксувати моменти життя та отримати класні світлини. Особливо популярні новорічні фотосесії. Саме тому у обласному центрі активно працюють фотостудії. І це досить непоганий стартап. Якщо у вас є приміщення, то його можна прикрасити новорічними іграшками, гірляндами, іншими святковими атрибутами. Впевнені, що вкладені гроші принесуть вам успіх та дохід.

Але красу можна створити і за межами обласного центру. Для цього необхідно земельна ділянка, хороша бізнес-ідея та фізична праця. До прикладу, у селі Марківці Летичівської територіальної громади створили дивовижне лавандове поле спеціально для фотосесії. Люди приїжджають аби зробити світлини на фоні цієї краси із Хмельницького та інших населених пунктів. На цій локації висаджено 2 тисячі лавандових кущів, які розташовані по сусідству з річкою Південний Буг. Між рядками лаванди висадили газон аби клієнти мали змогу сфотографуватися босоніж. Також на локації є шатро де можна переодягнутися, зробити макіяж. Гості можуть скористатися аксесуарами: капелюшки, сумки, хустинки тощо. Зрозуміло, що цей стартап не виник за один місяць. Для цієї справи необхідно задіяти чимало ресурсів. Також період цвітіння лаванди досить короткий, тому стартап прибутковий лише у сезон.

Є ще багато ідей для стартапу, але головна умова — ви маєте любити свою роботу. Адже якщо власна справа не приносить вам задоволення, а ви думаєте лише про прибуток, то, скоріш за все, у вас нічого не вийде. Ви маєте захоплюватися тим чим займаєтеся і таким чином себе мотивувати. 

Нагадаємо, що стартап — це нещодавно створена компанія, яка будує свій бізнес на основі інновацій. Вона може бути ще не зареєстрованою, а лише починає розвиватися. У Хмельницькому активно підтримують бізнесменів-початківців. Навіть був створений проєкт “Битва стартапів” де хмельничани презентували свої бізнес-ідеї. Переможці отримували кошти на розвиток власної справи.

Сподіваємося, наш матеріал був для вас пізнавальним і ви зробили відповідні висновки.

Один з видів стартапу у Хмельницькій області: зелений туризм

0

Стартап можна розпочати у будь-якій галузі та мати гарний результат. Сьогодні ми поговоримо про туристичний стартап, а точніше про “зелений туризм”. Хмельницька область багата на красиві природні локації і тому організувати місце для дозвілля не є  проблемою. Сьогодні ми більше розкриємо цю тему. Деталі читайте  на сторінках сайту khmelnytskyi-trend.in.ua.

Сільські зелені садиби — тренд сучасності 

Зелений туризм активно почав користуватися популярністю після 2020 року. Українці втомилися від карантинних обмежень, масок, сертифікатів вакцинації та прагнули елементарно відпочити від всіх цих заходів. Торгові центри, музеї, туристичні локації були недоступні пересічному туристу, тому попитом почали користуватися сільські зелені садиби. У таких туристичних місцях люди забували про маски, дистанцію, небезпечний вірус та насолоджувалися природою. Саме тому туризм почав поступово адаптуватися до сучасних вимог.

Потрібно зазначити, що у Хмельницькій область практично кожна територіальна громада може похизуватися природними, а  той і історичними об’єктами, які подобаються туристам. 

Саме тому такий стартап може розпочати будь-який житель нашого регіону. Адже українцям достатньо гарної природи довкола, а якщо поруч є ставок чи річка, тоді ваша зелена садиба приречена на успіх.

До речі, “зеленою садибою” заведено вважати комфортний будинок (у кілька поверхів або одноповерховий), який розташований у сільській місцевості. Також поруч з будинком має бути прилегла територія з альтанками, зонами для відпочинку, дитячим майданчиком, парковою тощо. 

Зелений туризм у Хмельницькій області

  • Грицівська територіальна громада. Стартап у туризмі розпочали ще на початку нульових в селищі Гриців Шепетівського району. А все, тому що у цьому населеному пункті розташований затоплений кар’єр, який люблять відвідувати туристи. Всі агрооселі об’єднали у садибний кластер сільського туризму та дали назву “Оберіг”. Десять зелених садиб увійшли до кластера. У них мали змогу знайти нічліг понад 200 туристів. Крім купання в кар’єрі, туристам пропонують походи в ліс, катання на конях, майстер-класи, дегустація страв. З часом разом із зеленими садибами почали з’являтися невеликі готелі, які ще більше приваблюють гостей.  
  • Староушицька територіальна громада. У цій частині регіону також поступово розвивається зелений туризм. Все завдяки річці Дністер, яка протікає поруч з населеними пунктами територіальної громади та приваблює туристів. Жителі сіл радо приймають гостей та розвивають власні стартапи. Туристи мають змогу не лише відпочинком поруч з водоймою, а й відвідати скельний монастир, скуштувати місцеві сири, вино, чаї, покататися на велосипедах тощо. 
  • Маліївці. Село Маліївці надзвичайно популярний населений пункт серед туристів. Все через Маліївський водоспад та маєток графа Орловських. Але що стосується зелених садиб, то у цьому селі ще не готові до кардинальних змін. Люди не розуміють, як це замість картоплі почати стартап та займатися туризмом. Саме тому мандрівники сюди приїжджають на кілька годин. Щоправда, одна зелена садиба все-таки функціонує. Її облаштував хмельничанин у будинку своїх батьків. Чоловік багато подорожував за межами України та тому він на власному досвіді знає як приймати туристів. 

Стартап у туризмі — це чудова можливість розвинути успішний бізнес, наповнювати місцевий бюджет та задовольнити потреби українців. Хмельницька область надзвичайно красива, з великою кількістю пам’ятників архітектури, природних локацій. Саме тому за зеленим туризмом майбутнє! 

Сподіваємося, наш матеріал був для вас цікавим і ви зробили відповідні висновки.

Стартап, що став прибутковим: канцтовари для школярів та дошкільнят 

0

Хмельницький вважають містом де активно розвивається підприємницька діяльність. Але почати власну справу вирішують не лише жителі обласного центру, а й Хмельницької області. У нас мешкають талановиті, креативні люди, які розвивають  підприємницьку діяльність та стають успішними бізнесменами. Сьогодні ми поговоримо про онлайн магазин “Вереда”, власницею якого є жителька одного з сіл Хмельницької області Ірина. Про стартап, який активно розвивається та приносить дохід читайте на сторінках сайту khmelnytskyi-trend.in.ua з посиланням на divoche.media.

Спонтанне та авантюрне рішення

Створити онлайн магазин, який продає канцтовари для школярів і дошкільнят, вирішила пані Ірина. Вона зізнається, що рішення почати стартап було спонтанним та навіть авантюрним. Річ у тім, що власники магазинів канцтоварів починають готуватися до літнього сезону ще у вересні. Наша ж землячка лише в липні оплатила магазин на Промі та почала додавати перші товари. Спершу стартаперка вирішила поєднати канцтовари та святкову атрибутику. Але згодом від товарів для свят вирішила відмовитися. Також Ірина створила мікроблог де розповідає корисні поради, рекомендації, робить огляди тощо.

Плани, які не реалізувалися через війну 

У 2022 році у пані Ірини були грандіозні плани аби розширити свій бізнес. Та як магазин “Вереда” закупає весь товар самостійно, то у планах було будівництво нового та великого складу, найняти працівників для збирання та пакування замовлень. До речі, у лютому в онлайн магазині були активні продажі. Все через те, що уряд дозволив витрачати “ковідну 1000” на канцтовари. 

Але плани довелося змінити через війну. Хоча, пані Ірина до останнього вірила, що через два-три дні все закінчиться. Вона навіть вечері 24 лютого додавала нові товари на сайт, які напередодні отримала. 

Бізнес в умовах війни

Зрозуміло, що під час війни велика кількість бізнесу занепадає. На ринку залишаються найсильніші гравці. Власниця магазину “Вереда” зазначає, що на початку війни найбільшою проблемою для їхнього бізнесу було відсутність пального на АЗС. У їхньому населеному пункті навіть кілька місяців не працювала “Нова пошта”. В результаті — можливість опрацьовувати замовлення було, а відправляти посилки ні. Саме тому було прийнято рішення відправляти товари два рази на тиждень. Покупці ставилися з розумінням. 

Що стосується замовлень, то у 2022 році покупці купують лише найнеобхідніше, адже не зрозуміло яким чином будуть навчатися діти в школах. Також клієнтам дуже подобається патріотична символіка: зошити з “Джевелінами”, “Байрактарами” тощо. У 2022 році ціни на канцтовари значно зросли, тому у магазині вирішили дарувати безкоштовну доставку тим хто замовив товари на певну суму.  

Потрібно зазначити, що у онлайн магазина є свої постійні клієнти. Власниця “Вереди” радіє позитивним відгукам та коли товари замовляють клієнти, які до війни жили на Сході країни. 

“Велике дякую! Все супер, замовленням задоволені. Щоденник вживу навіть кращий ніж на картинці. Успіхів вам та побільше задоволених покупців”, — ось такий відгук був залишений на Промі.

Всупереч різним ситуаціям в країні бізнес у місті Хмельницькому та області розвивається. Наші люди незламні і вони розуміють, що опускати руки ніколи не потрібно. Особливо вражають наші земляки, які вирішують розпочати стартап в період пандемії, війни, революцій. Це ще раз підкреслює те, який український народ сильний та вольовий. 

Сподіваємося, наш матеріал був для вас пізнавальним і ви більше дізналися про наших земляків, які вирішили розпочати власну справу. 

А які ви знаєте стартапи у нашому регіоні? Чекаємо на ваші коментарі у соціальних мережах. 

Про Школу молодого підприємця у Хмельницькому

0

Розпочати власну справу — непросто, але все більше хмельничан прагнуть організувати бізнес та “працювати на себе”. Тим більше, що Хмельницький вважають містом підприємців. У нас один з найбільших речових ринків в Україні, велика кількість приватних підприємців, компаній, стартапів. У 2020 році Хмельницький навіть визнали містом з найсприятливішим бізнес-кліматом та найефективнішим економічним врядуванням. І сьогодні ми поговоримо про Школу молодого підприємця, яку організовують у нашому місті. Завдяки цьому проєкту хмельничани мають змогу здобути знання аби успішно розвивати власну справу. Більше інформації дізнайтеся на сторінках сайту khmelnytskyi-trend.in.ua.

Школа спрямована на підтримку ідей підприємництва

Проєкт функціонує вже кілька років. Його метою є підтримка ідей підприємництва, формування у підприємців знань, які потрібні для успішного ведення власного бізнесу. Практично кожного року у обласному центрі проводять Школу молодого підприємця. До участі запрошують молодь віком від 18 до 40 років, які принаймні рік ведуть підприємницьку діяльність. Тобто бізнес-проєкт на етапі стартапу і його прагнуть зміцнити, адаптувати до викликів сьогодення. 

У Школі учасники проходять безкоштовно комплексне навчання, яке триває 5 днів. По закінченню навчання кожен учасник презентує власні проєкти та має змогу поборотися за грошовий грант Хмельницької міської ради. Потрібно зазначити, що навчання проходить, як онлайн, так і офлайн. Стартаперів навчають бізнес-тренери та успішні акули бізнесу.

До прикладу, на одному з курсів Школи молодого підприємця слухачам розповідали про те, як просувати власний бізнес у соціальних мережах. Адже підприємницька діяльність та соціальні мережі тісно пов’язані у сучасному суспільстві. Учасники дізналися про SMM-стратегію, ефективні інструменти просування комерційних акаунтів, залучення цільової аудиторії тощо. Додамо, що соціальні мережі відіграють важливу роль у розвитку будь-якого бізнесу, а не лише стартапів.

Інші бізнес-можливості для хмельничан

Школа молодого підприємця — це не єдиний проєкт, який діє на території обласного центру. У Хмельницькому також є інші бізнес-можливості, якими можуть скористатися хмельничани:

  • Проєкт «Smart Finance». Фінансова грамотність для учнів старших класів. Надзвичайно корисний та цікавий захід, який допомагає молодим людям на практиці зрозуміти, як створити власний бізнес. Навчання триває два тижні і учасники мають змогу навчатися на різних локаціях.
  • Центр підтримки інновацій та підприємництва iHUB. Місце де зустрічаються однодумці, які прагнуть розпочати власну справу. У Центрі проводять різноманітні заходи, тренінги, конкурси стартапів, майстер-класи. 
  • “Битва стартапів”. Цей проєкт розпочав свою діяльність у 2020 році. Хмельничани презентують свої бізнес-ідеї конкурсній комісії. Кращі з кращих отримують грошову винагороду на розвиток власної справи. Призовий фонд у 2020 році був 200 тисяч гривень, які розділили між трьома учасниками. А ось у 2021 році стартапери отримали 400 тисячі гривень на три бізнес-ідеї. 

Малий та середній бізнес — це основа економіки, тому він вважається пріоритетним для держави. Розвиток підприємництва — це надходження у міський бюджет, тому хмельницькі керманичі намагаються підтримувати стартаперів та бізнес в цілому.

Сподіваємося, наш матеріал був для вас пізнавальним і ви зробили відповідні висновки. А ви знали про існування цих проєктів Хмельницької міської ради? Чекаємо на ваші коментарі у соціальних мережах. Нам важлива ваша думка.

Екологічні фрукти та овочі: бізнес-проєкт Западинської гімназії

0

Стартапери живуть не лише в обласному центрі. Багато жителів Хмельницької області розпочали підприємницьку діяльність у сільській місцевості та доводять, що успішний бізнес у селі можливий. Сьогодні ми поговоримо про жителів села Западинці Красилівської територіальної громади. У населеному пункті місцева гімназія мріє про створення теплиць та вирощування овочів. Аби реалізувати свою мрію вони написали бізнес-проєкт. Більше інформації дізнайтеся на сторінках сайту khmelnytskyi-trend.in.ua з посиланням на “Суспільне”

Мальовниче село Западинці 

Село Западинці — мальовничий населений пункт Красилівської територіальної громади. Воно розташоване на горбистій місцевості та має кілька великих западин. Звідси і назва населеного пункту. У селі немає жодного підприємства, але місцева гімназія прагне реалізувати свій бізнес-проєкт. 

У 2021 році навчальний заклад взяв участь у конкурсі “Підйом-2021”. Вони здобули перемогу та на виграні гроші висадили фруктовий сад, купили сушарку та морозильну камеру. Було висаджено 100 саджанців фруктових дерев, 50 кущів. Всю продукцію гімназія засушує та використовує у шкільній їдальні. 

Фіналісти конкурсу “Неймовірні села України — 2022”

У 2022 році стартапери вирішили взяти участь у конкурсі “Неймовірні села України — 2022”. Вони подали проєкт на розвиток овочівництва. Для цього їм необхідно придбати екотеплиці. Місцевий агрохолдинг «Астарта» навіть погодився стати партнером гімназії. Вони навчатимуть дітей працювати на землі, доглядати за рослинами, допоможуть з насінням. 

Школярам бізнес-проєкт також йде на користь, адже діти розуміють що в селі можна розвивати власну справу і не обов’язково їхати з рідного дому аби заробити гроші.

На жаль, Западинська гімназія не здобула перемогу у конкурсі, але вони не збираються зупинятися на досягнутому.

Як створити бізнес у селі

Експерти підтримують бажання українських селян розвивати власну справу. В сучасних умовах підприємницька діяльність можливе не лише в містах. У селі також можна себе реалізувати та отримувати хороший прибуток. Нижче наведемо кілька ідей для бізнесу:

  • Зелений туризм. Останнім часом великої популярності набуває зелений туризм. Особливо він почав активно розвиватися у період всесвітньої пандемії. Люди прагнули поїхати подалі від карантинних обмежень, масок та соціуму. Саме тому українців почав цікавити зелений туризм. Жителі Хмельницької області можуть використовувати для екскурсій чи відпочинку власну земельну ділянку, облаштувати її під кемпінг чи побудувати невеликі готелі. Це може бути звичайне село без особливих локацій. Головне — це гарна реклама та розголос. 
  • Виробництво заморожених овочів та фруктів. В основному у селі вирощують овочі, ягоди, фрукти та різну городину. Свою продукцію можна не лише споживати, а й продавати в замороженому вигляді. Плюс у цьому стартапі, що заморожені овочі та фрукти купують кафе, ресторани для приготування соусів, джемів, різних страв. Також деякі міські жителі не проти купити заморожені продукти для власних потреб.
  • Вирощування шампіньйонів. Цей бізнес вже давно набув своєї популярності і багато хто займається вирощування цих грибів. Шампіньйони — це універсальний продукт і його часто купують заклади харчування, торгові точки, магазини. Саме тому з реалізацією продукції у вас не буде проблем. Аби почати стартап необхідна земельна ділянка, курячий послід, солома. Також варто почитати відповідну літературу аби розуміти, як вирощувати гриби.
  • Вирощування птиці, кроликів та іншої живності. Це традиційний бізнес для села, який потребує фізичних та фінансових ресурсів. 

Сподіваємося, наш матеріал був для вас цікавим і ви зробили відповідні висновки.

Цікавий стартап: рюкзаки, які допоможуть учням бути помітними у темряві

0

Хмельничани креативні та талановиті. Це ми доводимо не словом, а ділом. Все більше земляків хочуть розпочати власну справу та реалізують свої бізнес-ідеї на практиці. Сьогодні ми поговоримо про цікавий стартап, який у 2020 році отримав грошову винагороду у проєкті “Битва стартапів”. На пошиття унікальних рюкзаків хмельничани Віта Бабко з чоловіком та подругою Олею Мороз отримали 100 тисяч гривень. Більше інформації про цей стартап читайте на сторінках сайту khmelnytskyi-trend.in.ua з посиланням на “Є”

Ідея виробництва рюкзаків виникла завдяки сину

Хмельничани створюють рюкзак, який світиться в темряві. Ця ідея виникла коли старший син Віти повертався до школи і його ледве не “зачепила” автівка. Дорога була погано освітлена, але на рюкзаку школяра були світловідбивні елементи. Тоді чоловік Віти пожартував, що на тій ділянці дороги необхідно обмотувати дитину ялинковими прикрасами або давати їй в руки ліхтарик, щоб була помітною для водіїв. 

Жарти жартами, але після цього випадку у подружжя виникла ідея створення рюкзака з підсвіткою. Проте чоловік Віти запропонував звичайний рюкзак перетворити на оригінальний, креативний виріб, який буде не тільки корисним аксесуаром, а й цікавим для школярів. Згодом ідея була втілена в життя та оригінальний рюкзак дуже сподобався сину. 

Рюкзак вражає своєю багатофункціональністю 

Рюкзак, які створюють хмельничани, оригінальний та подобається школярам. На лицевій стороні виробу є LED-стрічки. Вони зібрані, сформовані та запрограмовані стартаперами. Корпус шиють в ательє. Але це ще не все. Завдяки мобільному додатку можна обрати малюнок, який буде транслюватися на екрані, а підсвітка акумулюється за допомогою павербанку, який розташований у кишені рюкзака. А ще є 5 видів ігор, 30 видів анімації, дорожні знаки для велосипедистів та функція написання тексту. “Розумні” рюкзаки реагують на голос власника та можуть змінювати анімацію.  

Хмельничани назвали свої рюкзаки «Nebal». Це слово з сирійської мови означає розумний та чесний. 

Потрібно зазначити, що над розробкою виробу працюють кілька осіб, адже це досить кропітка робота. 

Масове виробництво рюкзаків можливе завдяки коштам, які виграли у проєкті

Проєкт “Битва стартапів” Хмельницька міська рада проводила вперше у 2020 році. Подруга Віти, Ольга Мороз розповіла їй про цей проєкт. Стартапери наважилися та взяли участь у змаганнях. І не дарма, адже отримали грошову винагороду у розмірі 100 тисяч гривень. На ці кошти почали масове виробництво рюкзаків. У 2020 році найдорожча модель рюкзака коштувала 3 тисячі гривень. А ось бананка з ілюмінацією — 800 гривень. 

Хмельничани зауважили, що перед виступом не спали цілу ніч, готувалися. Перед конкурсною комісією виступили з рюкзаками та масками, які також були з ілюмінацією. Вони підкорили своєю ідеєю журі та здобули перше місце. У 2020 році участь у проєкті брали 10 учасників. 

Нагадаємо, що стартап — це нещодавно створена компанія, яка лише розпочинає свою діяльність. Бізнес-початківець може бути навіть не зареєстрованим. Таких стартапів у Хмельницькому багато і дуже приємно, що хмельничани розпочинаючи власну справу думають не лише про матеріальні блага, а й користь для суспільства.

Рюкзаки «Nebal» однозначно є корисними та практичним аксесуаром у повсякденному житті. Адже безпека на дорозі важлива для всіх учасників дорожнього руху. Особливо, це актуально у осінньо-зимовий період коли хмельничан погано видно на дорогах. Саме тому пішоходам рекомендується одягати сітловідбивальні жилети або спеціальні аксесуари з підсвіткою. 

Сподіваємося, наш матеріал був для вас цікавим і ви зробили відповідні висновки. 

.,.,.,.